Tuesday, November 24, 2009

topik 'google' pada hari ini

I found myself becoming a boring person day by day.  

Everything is formal (kerja mestilah formal, bunguks!) see..see.. Topik untuk entri pun pasal kerja. Saya tak bermaksud untuk tulis entri pasal kerja. 

Selama yang saya ingat, saya tak pernah menyebut secara spesifik tempat saya bekerja. Tapi nampaknya ramai juga yang meng'google' nama tempat saya bekerja menjumpai blog saya.

"Tempat intern di _ _ _"

Yang terbaru sekali  

"Kuala Lumpur arrived from google.com.my on "sayapunyeblog~" by searching for tension kerja boss demand. ". 

hey, did i ever quote that specifically? woh..woh.. I better not complain anymore about work. hahaha. 

ps: 
1) kepada sang "gogo" kat Cbox saya, welkam2.. hoho
2) macam tak ada pictures kat blog saya. boring kan. I'll upload more pictures next entry. Nak upload banyak2 muka sendiri sampai korang rasa nak muntah. Nantikan.. ;p



3 comments:

  1. agak bahaya jugak kalau blogging about work. kadang2 benda yang kita tak sepatutnya cakap, kita tercakap.

    and future employer mungkin akan terbaca blog sendiri dan akan judge kita by the way we write and what we think of our current employer/company we work in.

    just be careful.

    ReplyDelete
  2. somebody made an effort to search for you...meaning you are becoming a celebrity :)

    salam eidul Adha.

    ReplyDelete
  3. deyna,
    yesh..berhati2 di lain kali.

    DrSam,
    They were searching for a tension worker but unluckily they found me! hoho.

    Selamat Hari Raya Aidiladha to you too!

    ReplyDelete