Sunday, November 1, 2009

hmm.. Malam ni nak tgk citer apa ye? ;)

ramai yang mengatakan bahawa jika kamu tak update blog, blog kamu sudah bersawang, sudah tidak berjaga. kasihan..

blog..ohh blog! saya kasihan dengan kamu!
maaf incik blog. Saya ada kegilaan baru sekarang ini. wah..wah..

Abah saya telah berpakat dengan saya untuk menambah saluran astro di rumah kami. =D
Abah tambah HBO! Ehh..bukan aku yg suggestkan tau

Aku cuma kata "apa kata tambah saluran movie?"
Abah kata "tambah HBO lah camtu"

Huish.. Abah tau kewujudan saluran HBO? Ingatkan anak2 muda macam aku (ehem2) je yang tau. Semalam dan hari ini, aku cuma baring depan TV tgk back to back movie sejumlah 6 movie sekaligus. (baiklah, memang tak ada yg perlu dibanggakan. haha) At least hujung minggu ini, duit aku tak melayang gi shopping dan seantero dengannya. ;)

hmm.. Malam ni nak tgk citer apa ye? ;)

2 comments:

  1. you have a dad who is keeping up with the current happening it seems. I used to subscribe the movie channel but got bored after a while as they keep showing the same old movies over and over again. Ah Chong DVD is mike choice now hi...hi...more current and clear like astro too (their motto :)

    ReplyDelete
  2. I guess u too are up to date with current happenings. Ayah saya xde blog lagi. ;)

    ReplyDelete