Thursday, November 19, 2009

makan itu penting

Aku tidak suka perasaan berseorangan. Jadi jika nak ke mana2, aku pasti ajak orang teman. Macam tak best laa shopping dan makan sorang2. Rasa macam sedih giler macam takde member sudi keluar dengan kau sambil bertanya pada diri sendiri aku ni jengkel ke? x reti buat lawak ke? boring ke? dan sebagainya.. (*exaggerate) wahhaha

That's not the story. ehehe

Satu benda je aku sanggup berusaha mendapatkannya walau berseorangan. -> mengidam makanan. Yang ni memang sanggup. Contohnya bila balik office tadi, tercium bau cempedak goreng. Tapi dah terlepas gerai, jadi malas nak patah balik. So, ambil keputusan nak singgah pasar malam on the way balik. Tapi pusing punya pusing, parking pulak takde dan dengan perasaan keciwanya aku pun drive balik rumah. Untuk mengelakkan perasaan kempunan menghantui diri (cewah2), aku pun telah ditakdirkan untuk singgah di kfc beli ayam goreng sebelum balik. 

baiklah, aku dah puas hati. senang kan nak happykan diri.. chill~


2 comments:

  1. cempedak goreng ngan ayam goreng adalah 2 mknn yg berbeza...konpius2 aku ape kaitannyer...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. ho3..sori2 kin...
    mmg nk g tgok movie ngn ko...tp 2012 da full gler time tuh...

    ReplyDelete