Friday, November 13, 2009

Ini rahsia kita bersama

Saya tak mahu cakap apa2. Takut nanti kalau saya cakap, tahap stress saya meningkat zupp naik atas. ulang lagi sekali..zupp~~ woh ho ho..

Tapi oleh kerana saya nak cakap juga, nanti kome pandai2 laa delete dlm memory kome kome ehh. setujukah anda? baiklah.. ini rahsia kita bersama. woh!

Beritau saya adakah saya yang x kena apabila,

Saya ketawa sungguh2 tahap "HahahaHahaha, sampai keluar air mata" bila staff saya beritahu dia tertinggal information yang saya mahu. Ketika itu jam sudah pukul 7pm di office saya. Ya, saya pun tak faham mengapa saya berasa ianya sungguh lucu bila saya tension. I just can't get mad at some few things. Mungkin staff itu bilang saya "boss kecik yg baik (x marah) tp there's something wrong bout her. hohhho

Saya berasa sungguh sedih dan tension apabila boss saya meminta saya berurusan dengan beberapa orang yg memang sungguh tak bersopan dan beradab dalam berbicara. Mereka ini cantik, tapi sayangnya "mulut macam longkang" (i like that quote) I just can't get mad at few things (even memang salah mereka, tapi mereka kata kita issue yang kita bawa itu tidak penting..woh) Habis prinsip saya yang tidak mahu menyimpan dalam hati perasaan negatif terhadap sesorang di dalam hati. (terpaksa mengingat nama & perangai mereka yg x leh blah di dalam hati supaya di masa kelak saya jika berlaku lagi, saya cuma akan kasihan dgn mereka yg bersikap macam budak2 ini)

Minggu ini saya tension. Maaf ya.. Dah, kamu boleh lupakan semuanya. Arigato~ Haip..haip
\(0-0)/

2 comments: