Wednesday, July 8, 2009

we female, consider it as an adventurous, breath taking activity!

sikalang saya tahu sudah, apa pasai perempuan suka shopping time sale!

we female, consider it as an adventurous, breath taking activity!

ketika inilah kami buleh melatih otak kami berfikir dan membuat keputusan pantas! *nak beli yang ini? atau yg itu? hmm.. lenkali laa.. mak..mak, tadi kan.. =p 

selain itu,
kami juga melatih melawan godaan dalam diri.. * aku nak tanggal spek, xnak tgk barang da! haha

di samping itu,
kami juga membakar lemak badan! *apa? hujung sana diskaun 99% ? SERBU!!!!

dan juga,
kami melatih otak buat soklan kira2! *dalam wallet aku ade rm100. kalu baju harga RM39, tapi dapat diskaun 20%, berapa lai baju aku leh beli? bak sini kalkulator!

manyak syiok woo~


contoh je! aku? aku memang rela hati wat aktiviti tu! 

oi..oi.. aku waras lagi..hee.. 
kalau aku fikir aku mahu beli, aku akan beli.. tapi tanya saja kawan aku berapa juta kali aku fikir nak beli, tp akhirnya tak beli.. i sayang my money ok~ muah..muah..



ini adalah kerana hari ni ngan esok ialah Jaya Jusco Membership Card Day!

silalah shopping! murah~~ diskaun 70 pesen!

yong...serbu yong!



aku da beli 2 lai baju rege rm10 tadi..yg ni mmg tak pikir manyak kali!


ps: saya nak keje sbb wang asik mengalir keluar! haish~



8 comments:

  1. sy tunggu jualan mega yg menawarkn 100% diskaun! bila erkkkk?????

    ReplyDelete
  2. mengalir keluar bagaikan bleeding money, wkakaka

    ReplyDelete
  3. kuina,
    bila saya jadi CEO shopping mall! bile agaknye tu? doa2 lah ye.. hehe

    sapek,
    darah! *bedebuk.. pengsan~ lol~ ;p

    ReplyDelete
  4. wahh, sgt setuju!
    boooooolat bijik mata tgk sales tu sume!~

    ReplyDelete
  5. idea yg bagus tuk transform mata sepet jadi bulat!

    =D

    ReplyDelete
  6. rembat jam polo, handbag plus wallet free..
    ehem!sila jgn cemburu. ;p

    *hurm..nk rembat perfume, ongkos xckup... waaa :(
    kin,bfday ak nk dekat da..kasi dior perfume leh?..ha3

    ReplyDelete
  7. mar,

    cet kau! aku soping 2 lai baju 25 hinggit je tau!

    lawan tokeh ni! huh!
    ;p

    ReplyDelete
  8. naseb ko la..
    sape suh ajak ak wat JCard...
    bkn tatau ak giler shoping..wahaha

    ReplyDelete