Tuesday, July 7, 2009

Aku rindu zaman praktikal dulu!

Aku rindu zaman praktikal dulu. cewah! Walau macam mana aku benci berada di situ, aku telah berjaya mengumpul koleksi kawan2 yg otai. cewah lagi! 

Seorang lelaki CINA, seorang lelaki INDIA, seorang perempuan MELAYU *ini aku

x paham? ok2

satu Ah Pek, satu Thambi, satu Siti (bajet Siti Nurhalijawa)

nak lebey penerangan?

MCA ada, MIC ada, UMNO pun ada.. Ooops~ apa politik2 ni..dowh!

Mengapa kaum2 ini tidak boleh bersatu? Memajukan Malaysia, hidup aman makmur. Sentiasa bersangka baik, sentiasa tolong-menolong tanpa mengira bangsa. *Ayat berapi-api..fuhh~

Kami satu gang. Pergi ke mana2 tentu bertiga! Aktiviti kami? Betul ni nak tau? Jangan terkejut ehh kalu bagitahu. Ehh, tak jadi laah bagitau! Rahsia~ sshh..

ok2, satu je aku bagitau! Kitorang pernah fly hari jumaat gi tgk movie RAMBO! hoh~ the biggest secret is finally revealed! 

Dan kami ni memang popular kat situ. cewah kali ketiga! Sebab selalunya kalau kat cafe tu, cina duduk dengan cina, melayu dengan melayu, indon dengan indon.. Dan jadinya, kami yg ganjil ini duduklah bertiga. Jadinya, ramai lah yg memandang2, tak kurang juga yg menjeling2.. hekeleh, jeling2 lak..nampak garpu ni? haa! *dalam hati je

kerja nanti sure x sama. Mereka pun dah tak ada. Abes tu, apsal aku mintak situ balik?

Aaaaaaaaaa~



Aku benci kau Afgan..Aku benci kau Afgan..Aku benci kau Afgan! *kena cakap banyak kali supaya dia suka aku! 



lol lagi~

;p



9 comments:

  1. cerita ada bau ala-ala John Johny Jonathan.

    ReplyDelete
  2. org tgok ko tu pkir cane ko leh dpt bf smpi 2..
    laki lak tu...mak aih!
    kiri cina kanan india....
    inilah BN...demokrasi..ha3
    sbek bangla je xde..

    ReplyDelete
  3. kire dh dpt keje sana la tu??? huhuhu tahniah :)

    ReplyDelete
  4. Afgan tu singer dr indon. tol x kin?

    ReplyDelete
  5. DrSam,
    saya memang minat citer industan tu.
    John Johny Jonathan..tarapampampampammm~~

    Mar,
    aku bingung mana pergi lelaki melayu? hehehe

    Asrul,
    Ha'ah..tapi lom start lagi..thanks =)

    hafizuddin,
    kekasih gelap..uuu~

    yong,
    spoil arr yong, kasik bocor rahsia gue! huh! ;p

    ReplyDelete
  6. ekin, hati2..jgn smpi suami org call ko lg..wakaka.

    ReplyDelete
  7. wahahah!

    komen ko ni buleh menimbulkan buruk sangka orang! hahaha
    terpakse aku label kan 18SG!

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete