Saturday, September 5, 2009

specs si buah hati

aku perlukan specs (cermin mata) merangkap buah hatiku

tanpa specs, hidup aku takkan sama

aku masih boleh makan, tapi nafsu aku masih perlukan godaan mata dari makanan.. 
*macam daging masak kicap yg warna hitam lagi pekat lagi lembut, lagi hitam lagi menggoda..nyum

dan hari rabu lepas

specs aku dipijak orang. yesh! ada alasan leh beli specs baru! wahaha

Tadi baru beli specs. Mahu beli bingkai plastik tapi cina kedai cakap hidung aku kecik,  jadi x sesuai pakai plastik. (cina tu nak ckp hidung aku cumel sbnarnya, aku tau..isk)
 
 Kali ni aku mahu pilih warna hitam! Yg bila aku pakai specs itu macam letak satu signboard kat muka

*take my words seriously*

pedulikan.. 

Tukar specs punya pasal, RM500 sudah melayang. pandai gile cina kedai tu kata beli lens yg kualiti la, apalah..

*baru cadang mahu guna contact lens tp niat terbantut kerana 
rugi wooh beli spek mahal2 kalau tak guna!*

Isk! 



pic yg digoogle inipun nampak sedapnyaaa.

mmm

2 comments: