Friday, September 4, 2009

obsession

saya rasa tahap keobsesan saya terhadap kerja melampau2 kan?

sampai kan tujuan saya on komputer tika ini adalah mahu check email. Mahu check sama ada email address yahoo saya dapat email yg dihantar oleh saya sendiri di office tadi (guna company's email.  
*office saya x boleh surf internet dan penggunaan pendrive adalah illegal. Makanya kerja yg x sempat dihabiskan tadi terpaksa dibuat di rumah kerana isnin ada meeting.

mo man tai~ *no problem kata olang cine

Lepas download sume attachment kerja tadi dan mule nak buat slide presentation, baru saya rasa saya terla OBSES dgn kerja! wargh! gler ke wat kerja malam sabtu? Masa study dulu (macam dah lama je tinggal study) malam sabtu tade maknenya study, gi donlod muvie laa weh~ Tsk!

kan da kata tadi, saya obses kerja.. sampaikan uniform kerja pun diupload! Tsk!
 
kesah kerja habes di sini, sampai berjumpa lagi.. cewah



5 comments:

  1. ni angkasawan mn plak??? hahaha...nasib aku intern lu x dpt dep FOL...hahaha...klau x, buruk bebenor rupe keme ber angkasawan mcm ni...hahahah...

    ReplyDelete
  2. asrul,
    apa barang pakai smock kat EOL, pakai jumpsuit baru rock! haha

    robot,
    tak yah ke? jom resign! hahaha

    ReplyDelete
  3. carsem sayang aku lebeh ni..haha

    ReplyDelete