Sunday, April 18, 2010

Muahaha

Hari ini saya ingin mengishtiharkan saya akan berjimat cermat buat 3 bulan yg akan datang setelah tidak dapat menahan nafsu untu menunggu harga handphone di bawah jatuh ke tahap yang saya mampu beli.
Setelah meng'aim' Nokia Express Music touchscreen yg harganya telah jatuh ke RM900 dari harga asal RM1500+. Yesh! Malang sekali saya berubah hati setelah terpandang handphone di bawah ini umpama cinta pandang pertama sementelah tidak mampu utk membeli Iphone yg digilai anak muda remaja zaman sekarang. haih.
Mempersembahkan Nokia N97 mini series. weee~



5 comments:

  1. cis. ini declare war namanya. jaga kau romet nanti aku bli tepon csl siap ada tivi lagi! hahaha.

    ReplyDelete
  2. wahaha,

    pasni i berpesbuk tru phone. jgn jeles mok. ;p

    ReplyDelete
  3. hafizuddin,
    apakah?

    Yong,
    I tunggu u beli, Lepas tu kalu u nak tukar ngan i pun bule.hehe

    ReplyDelete