Wednesday, April 14, 2010

cita2 masa kecil

Kalau suara saya sedap, mungkin saya dah join akademi fantasia 4 tahun lepas. (sebab 4 tahun lepas akademi fantasia masih popular, skang x)

Saya pernah dapat tempat kedua dlm pertandingan karaoke antara sepupu2 saya. Tempat pertama sepupu lelaki saya dapat sebab dia alunkan azan. Saya plak nyanyi lagu Nora-Di persimpangan dilema. (lagu tu tengah hot ok masa tu ;p) Opkos kazen sy menang. (hmm, masa tu darjah 3 kot)

Darjah 5 pun saya pernah naik atas pentas dan menyanyi. Lagu yg diajar ketika kelas muzik je pun.

Tapi saya confident nyanyi atas pentas. Tak sangka kan? I miss those time but not school time. Terasa nak masuk balik kelas muzik nyanyi lagu

Bunga matahari sangat cantik
kembang di waktu pagi

Bunga matahari sangat cantik
nanana na na..

;D

2 comments:

  1. haha

    saya juge sukeeee klas muzik! sgt menarik cz xyah blaja..hehe

    lagu kegemaran..
    "dari ulat jadi kepompong.. hidup diam dalam kelongsong.."

    xingt dah..hehe

    ReplyDelete
  2. best giler kot kelas muzik.

    Ikut cikgu nyanyi. Pastu trus leh hafal. Baca buku sekolah susah plak nak hafal. haha

    ReplyDelete