Wednesday, March 3, 2010

kamu ok?

Perasaan bercampur baur.

Ohh dem. I hate a moment when I feel like I am denying somethings. Kamu tahu, perasaan camne tah tp masih cuba lagi nak berlagak ok. (sila jangan percaya bila perempuan ckp dia ok, dia tak ok, okay~) haha

I am not ok.


(few seconds later)



Now, I'm okay.

(yang ni sila percaya. Mahu naik angin balik bila org x percaya kamu dah okay) haha


Saya kagum dengan orang yg boleh expreskan perasaan sendiri. Kalau marah, tunjuk marah, kalau sedih tunjuk sedih, kalau tension, tunjuk muka tension. Malangnya muka saya satu expression.


Saya pun tak tahu ini expresi muka ketika apa.

ps:I dont feel like I want to publish this post & I dont feel like I wanna work tomorrow either..huhuhu~ saya okay. ;)

3 comments:

  1. ak x dpt gak nk detect expression ko tuh...ko tgh geram kt org maser tu mabey?:p

    ReplyDelete
  2. cam geram pn ade. cam nk nangis pn ade.
    nk msk 5 thn kite kawan, aku x mampu baca expression ko lg. huhu~

    ReplyDelete
  3. sue & g-ah,

    aku pun tak tau wey~ hahaha

    ReplyDelete