Sunday, March 21, 2010

ciss! salah lagi!

Tak pernah lagi saya jumpa orang seclumsy saya!
Kenapa saya tak tukar je stoking kalau dah tau sebelah lain, sebelah lagi lain?
Sebab saya langsung tak sedar pun saya pakai stoking bukan 1 pair. OMG!

Saya cuma sedar setelah 2 hari saya memakai stoking yg berlainan. Itupun sebab pada hari ketiga semasa nak tukar pakai stoking yg baru, saya tak jumpa sepasang stoking yang sama dalam beg kerja.
Setelah menggaru2 kepala mencari "apsal dlm beg aku ada stoking sebelah kanan lain, sebelah kiri lain ni?"
Akirnya saya tersedar 2 hari sebelum itu saya memang telah memakai stoking yang berlainan. Ciss!
Containment Action: Pakai jela stoking sebelah lain sebelah lagi lain ni untuk pada hari ketiga dan keempat. Siapa tau kan?
Total hari pakai salah stoking = 4 hari! ciss! hahahahaha *gelak kat diri sendiri*

3 comments:

  1. alamak ai kin...mmg lawak gle ko.stokin berhari2 lak tu.saba jela aku.

    ReplyDelete
  2. terbukti kebzan yg tersangat smpi jdk cmnih..huhu

    ReplyDelete
  3. yong,
    ak wat part time dgn nabil raja lawak. ;p

    sueey,
    tak bizi sue, kelam kabut je. haha

    ReplyDelete