Tuesday, October 20, 2009

taknakkkkk!!!

aku tak berniat melukai kau
ketahuilah yang ia tidak disengajakan
mana mungkin aku menyakiti kau yg sebahagian diriku

sakit denyut2..nyot..nyot (# #)!"

mungkin selama ini kau berkecil hati
aku tidak mempedulikan kau
aku tidak pernah sedar bagaimana jika satu hari nanti kau tiada
ooh~

dan kini kau dah terluka
tp kau masih rela membiarkan aku membuat keputusan
membuangmu sementara jika itu yg terbaik buat aku
jika kau tanya jawapan aku
aku tidak sanggup..
memikirkan perkara itu sahaja jiwaku jadi sesak
sakit

taknakkkkk!


AAaaaaaaaaaaaaaa!!!!


Aku taknak buang kuku! taknak!


hari tu ada paku tercucuk kat dlm kuku ibu jari kaki. berdarah.huhu. tp hari ni tak sakit sgt pun. Just kuku tu ada tompok putih. Mereka2 di opis kata takut ada nanah kat dlm kuku. Tak mahu gi jumpa dr! Tak mahu buang kuku!! tak mahu!! huuuuu~

4 comments:

  1. kalu x buang , ti kena potong kaki

    ReplyDelete
  2. kuku bleh tumbuh balik lah! like..duh~

    ReplyDelete
  3. haha..kin aku pnh jer kena..rileks..nnt tumbuh lagi cantik :) *memujuk :P*

    ReplyDelete
  4. Ibu jari kaki tau. Dahla kuku aku besar, gemuk. *sigh*

    wuuuu~

    ReplyDelete