Friday, October 2, 2009

aku rindu~

Aku rindu masa belajar dulu. Di mana pukul 9 lebih aku da pura2 buka buku tuk study tetapi akhirnya gi donlod movie. tsk~

Aku rindu di mana bila sang romet join tgk muvie, aku kena dgr sekali komen2 dia sepanjang muvie. Spoil arr rom! Tapi i rindu juga~ tsk. (Bila tgk citer sepi kat tv ari tu, siyes teringat kat u rom..sob2..)

Aku rindu di mana bila kami tgh tgk muvie, pintu bilik kami diketuk romet no2 yg dtg membawa nota kuliahnya. "Haaa..tgk2.. aku dah agak korang mesti tgk muvie punye. I nak join juga. "  

Aku rindu di mana kami dah habes tgk muvie, aku melihat mereka sambung aktiviti buang masa dgn bermain permainan mekap2. 

Aku rindu di mana bila kami rasa kami dah banyak buang masa, kami try smbg study, tp tak masuk pula dalam kepala-last2 sume pakat tido

oh yee, i rindu lah nak terjah u gayut2 tepon romet! *habes bocor rahsia romet* 

Rom, nantikan kedatangan ku ke KL SOON! InsyaAllah. ;)


4 comments:

  1. jgn kasi i harapan palsu iskisk.

    aku tapercaya lagi~
    apa guna matahari~~
    iskisk.

    i mish yu bebeh!!

    ReplyDelete
  2. i tak kasi harapan palsu, i kasik duit palsu je.. ;p

    i fincang wit romet no2 lu.

    ReplyDelete
  3. romet no2 tu aku kn?hahaha...ble lg kin?bln depan lahh..kite naik tren

    ReplyDelete
  4. ko yg tmpat keje seblah pun aku x jumpe. tsk..

    ReplyDelete