Thursday, August 13, 2009

masih tentang kerusi urut OGAWA!

Hello everyone~

Banyak perkara berlaku pada hari ini. Yang mana saya sempat cerita, saya cerita ok. I bizi yu~ x leh blah! haha

Hari ni hari "terima kasih day" kat kampeni saya. Ehh. Kampeni tempat saya bekerja. Silap2. haha. Semua orang dapat makan free! chicken chop, sate dan aiskrim. memang wow kan! start from operator until manager level. Ehh. Silap lagi. Semua manager bertugas di kaunter makanan. Bila lagi kau nak tgk GM & CEO tuangkan kuah sate utk kau! They said this is a new management, after they reshuffle in early this year. Saya sungguh bertoah kan? burpp..alhamdullilah

Saya telah menjalankan tugasan pertama saya tadi! Semua kerja yg tiada berkaitan dengan programming yg saya belajar di universiti dahulu, adalah dialu2 kan.. haha.

Lesson for today: DO NOT accidentally/purposely involve in any workplace politics!

Saya sungguh bertoah dan bersyukor berada di department sekarang walaupun masih terlalu awal utk berkata sedemikian. There is nothing better I would demand. Tapi hati saya tak berapa senang dengan beberapa kejadian tadi.

Bersyukur ok! At least pas dapat gaji, kau leh beli kerusi urut OGAWA!

*adakah saya terlalu banyak bebel2..ehh silap.. 'bercerita' pasal kerja lewat entry ini?? Saya sadar ttg hal itu (sendiri tanya sendiri jawab ;p ) jangan mara haa~

No comments:

Post a Comment