Wednesday, June 17, 2009

rahsia romet kini terdedah!

Romet! 
men tag2 arr skang! gler susah yupunyebreakthecode! ngahaha

1. Where you and I met?

masa kat v2. jiran bilik seblah..  

2. How long have you known me?
Ampat taun loh~ mule2 jiran bilik seblah, pastu osmet, then romet! 

3. The last time we saw each other?
hari last kat utp jum lepas kan? kan? 
eh rom, u bukan nak keje kat ipoh ke? kan..kan? ape die? carsem? haa

4. Your first impression of me upon meeting/seeing me?
peramah orangnya..cewah2..

5. Am I funny?
hahahahaha

6. What's my favorite music?
lately ak banyak dengar die karok lagu rock jewang leleh.. 
spring laa
scoin laa
ekamatra laa

hahaha.. kami nak gi karok tade duit..karok dalam bilik pun jadilaa

7. Would you call me preppy, average, sporty, punk, hippie, glam, nerdy, snobby, or something else?
nothing
*only hbh can call us gemok!

it is exclusive! ok~

8. Have you ever hugged me?
x selera! ehehe

9. If there was one good nickname for me, what would it be?
rom.. i misshh u laa rom! auww~ 

10. If you and I were stranded on an island, what would I bring?
of cos la makanan! hahaha
fyi, seblah katil ku (kunun2 aku punye sorang laa) kat hostel ade rak yg penuh dgn biskot (1 tin), jajan, gule2, nescafe, gule, roti, jem (coklat+strawberi) planta, megi ++ bla2.... 

11. Where do you think I will be in 25 years?
i think arr
we gonna hangout out at TESCO
beli barang dapur
*ehh mok, u nak tau x, anak i tu..

hehe

12. Will you re-post this so I can fill this out for you?
mesti arr weh! 

13. Any komen for me?
Rom, isk2
mintak halal segala2 
makan
minum
minyak kete
pinjam2 barang
curik sikit body spray

sob..sobb..

ngeh2! saje je kasi sedey..layan~

14. Hu yu wanna tag?
rom 
yong
g-ah
deyna
robot


1 comment: