Friday, June 19, 2009

aku mahu jadi cinderella atau paling teruk sekali pun betty la fea


aku mahu jadi cinderella atau paling teruk sekali pun betty la fea..hahaha

yep2..i am a typical little girl whose my father would read the cinderella story to me (but at that time, it is because my father wants me to read english storybooks..hehe)

then when i was in standard 5, I started wearing that big nerdy spectacles *rabun laa, terpaksa laa pakai but as for me back there, i thought it made my face looks like the one who scores many A.. (muka je cam dak pandai kunun, UPSR 3A je pun..heh!)

then later on, since memang dah rabun..pakai jela specs tu! but i remember throughout my high school, there were a lot of specs fashion..frame warna pink laa,frameless laa, half frame laa. waktu tu tiada kewujudan contact lens lagi.. but at that time, i didnt follow the trend either. A pair of specs would cost me around rm300 at that time. Even though I really want to change my specs to frameless specs cam sorang kawan ni, i guess its just not worth it. i'll wait until at least 2 or 3 years wearing the same specs then only i can think of replacing the old specs. *im a good daughter kan..hee.. who wants me to be his employee? *tgh carik keje! haha

then later on, it is the era of contact lens.. me? nahh.. i am still as nerdy as before.. 



sorry, gamba bajet je yg jumpe..gamba x bajet pure2 x jumpe! haha

i notice ada sedikit kecacatan lak specs yg tgh pakai ni! huuu, sedey *tapi dalam hati hehe



hmm..rasa2 nya da pakai spek ni setaun lebey da..

*alasan leh tukar yg baru! wuhuu

kunun2 nak stay nerd, pakai baju tak selawa siti nurhalijiwa..lepas tu
 transform..transform..transformer! 
kunun2 tak nak pakai specs dah, pastu leh jadi lawa laa..macam cerita betty laa fea

cet po dah! 

she is originally lawa, just make up jadi buruk je

hehehe
stop berangan then

hmm..nak beli spec baru ke tamo? nak? tamo? nak.. tamolah..tapi mahuuuu




6 comments:

  1. kin teringat dulu ko suke terduduk spec. sampai bengkok. mengamuk mak ko.haha

    ReplyDelete
  2. robot,

    memang padan muke aku! hahaha.. rabun, mana aku tau speck tu ada kat situ! haha

    hai anntaj~ =)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. elok la tu sama2 rabun..
    robot, ko bile lg nk join club rabun...ehehe..
    mari patahkan spec...
    leh beli spec bru..
    tiap2 ari pokai beli spec jer

    ReplyDelete
  5. kalo ko nak sapot..

    ak leh je kasik hancur itu spek! leh2

    ReplyDelete