Sunday, May 17, 2009

study awal2 kang lupe, tol x?

duduk di rumah

saya balas dendam
dengan berulang alik ke peti sejuk
dengan menghadap tv duaploh ampat jam
*padan muke kena pakai spek tebal2

kemudian

apabila satu hari ini saya menonton back to back Americon Idol di Star World
saya terjatuh cinta
pada Danny Gokey
*a handsome geek with a great voice whom singing for his late wife
tapi die da terkeluar pula dari final3
*x ape, kamu masih punya saya sebagai supporter! far from malaysia~

dan sebentar nanti

sebelum tidur
saya akan menyambung kembali cinta
bersama hajime kindaichi
hero komik penyiasat remaja
*hmm, baca cerita ttg selesaikan kes bunuh sebelum tidur..hmm..


bersonang lenang di rumah
sambil membiarkan buku komunikasi bergerak berhabuk

*study awal2 kang lupe, tol x?


ngeng2

7 comments:

  1. stadi awal2 boleh menjamin result yang cemerlang.

    haish. romet, romet~

    *geleng-geleng*

    ReplyDelete
  2. ntah .. dengar cakap rumet tu .. degil . tegar . ish2

    ReplyDelete
  3. romet, haha..insaf romet insaf

    apy, bekap rometku laa skang.. mana aci. wuwuwu

    ReplyDelete
  4. eh .. spe apy ?? nama sy hafizuddin . ngeeeee ~

    ReplyDelete
  5. cet kin, alsn malas r tuh.study2!!

    ReplyDelete
  6. btol3..xyah study pon xpe
    bkn pe, study pon xpnah masuk neh..hee~

    ReplyDelete
  7. hafizuddin, bukan ehh, patutla x kenal..ngee~

    robot, cikgu ni garang arr..hahaha

    dzeti, komen anda sgt menarik! auww

    ReplyDelete