Sunday, February 6, 2011

cantik

saya suka tgk perempuan cantik..tak2..saya suka lelaki..sy suka org tu. (ceh, skrang da x segan ckp suka kat org tu)

tapi saya mmg suka tgk perempuan cantik..macam ada sekali ni tetiba asyik ushar sorang perempuan muka macam ana raffali tapi pakai tudung tgh makan dekat cafe. Tiba2 macam asyik plak tgk cara dia pegang sudu, cara dia suap makanan. (tanpa sedar okeh..hahaha)

apa yg saya merepek nih.

im pretty, im beautiful, and im confident (betty suarez)..ciss, nak sebut ayat itu pun rasa tak confident..bahaha

5 comments:

  1. Patut ah kau ske tgk aku dulu! Haha.

    ReplyDelete
  2. sbb bf ko photographer, aku tagged ko dalam ini contest. hehe.

    http://fiexa.blogspot.com/2011/02/aku-dia-vintage.html

    ReplyDelete
  3. romet, ak bgn pagi je da nmpak muka ko. x pat ngelak kot.hahaha

    en mnn, hehe..haha.. ;p

    fiexa, ak tag dia jela..thanks! hee

    ReplyDelete
  4. saya pun ! hehe ..
    follow u back now :)

    ReplyDelete