Monday, January 24, 2011

asek2 salahkan hormon..yeke?

hari khamis minggu lepas nangis tahan geram lari masuk toilet

hari jumaat, tahan nangis depan computer, tahan..tahan.. tiba2 2 orang serentak panggil nama saya, terus air mata jatuh mcm banjir

hari ni, tahan lagi..kawan ajak lunch pun sy kata kejap nak hantar email. tiba2 org sebelah tutup monitor saya suh pegi makan..tiba2 air mata turun lagi mencurah2

sudah berkali2 dalam seminggu ini fikir mau berhenti. its stressful here atau mungkin saya je yg tak pandai handle stress.

ps: nanti bila suda kawen mesti ingat cakap kat anak jangan amek kos engineering tau. my hormon tak berapa betul. mungkinlah..heee

4 comments:

  1. hormon ni macam2 , hormon ape wey ??

    ReplyDelete
  2. paham sangat ekin. sabar eh. i'v been thru this..rasa macam teruk gile. sabar..

    ReplyDelete
  3. hafizuddin, ntahlah nti aku google

    fiza, adoi.. i cannot take it anymore laa..ngaa

    ReplyDelete
  4. kin, bos aku pon xbg anak2 die amik engineering.ssh katenye.macam2~~

    ReplyDelete