Tuesday, June 1, 2010

Result-fail

Amaran: entri ini bukan berniat untuk menempelak sesiapa yang berkenaan secara tidak langsung

Saya

Tak faham sungguh dengan orang yang suka membanding-bandingkan pekerjaan, taraf sosial dan sebagainya.

Apakah maksud kenyataan ini?

"tu aku kurang pasti
tapi aku tanyer budak2 ptd ni
mmg tak nak masuk la eng
sbb ptd ni somebody
eng ni biasa2 je walaupon lebih masyuk
itupon klu dapat company besar
klu company biasa2
x la masyuk sangat kan"

silap besar la orang yg chatting dengan saya ni, sbb saya kopi pes cakap anda di blog saya.

but no offense. I have no hard feelings towards you. Im just wondering.hmm

But you know something, outside factory im working has the best stall selling cekodok.

And I am happy enough to eat cekodok on my way home from work & forget every stress that matters. ;D

5 comments:

  1. orang tu terlalu obses sgt kot ngn ptd huuu

    ReplyDelete
  2. nk sgt kje gomen tuh..haha!
    die tatau lg tu...

    -jual ckodok pn leh jd kaya weh!

    ReplyDelete
  3. yong,
    obses sorang2 sudah arr kan. heheh

    mar,
    aku pun igt nak jual cekodok la. memberi makan kepada mereka yang lapar. ngee

    ReplyDelete
  4. hahaaha.. ak pn rase nak tempeleng tempeleng je org y cakap camtu weh..

    sungguh cetek pemikiran dia. sangat cetek seperti orang2 yang berfikiran sebegini:-

    "Aku nak kahwin kan anak aku dengan orang gomen sahaja".

    u be the judge la tang mane pemikiran de tu. ini real life punye quote tau!

    ReplyDelete
  5. haha.

    memang! obses sgt kot ngan gomen ni. huhu

    ReplyDelete