Saturday, February 20, 2010

some news from facebook

I just knew my-ex has a new gf.

I just knew a person I admire just have a gf.

Believe me, facebook is really useful if you want to know 70% of thats person's life. Nahh.. Im not a facebook obsess, I rarely get a chance to online nowadays. Working life makes me wanna sleep when the clock shows 11pm. Better grab some books or comics and prepare to sleep. ;)

Apsal tangan gatal sangat ni bukak pesbuk orang ni? rotan kang! hah


I found out I have lots of pictures I like in my handphone camera. 2Megapixel Sony handphone W580i which now if I wanna trade in, they will only offer RM200! Hey, I beli dulu RM900 tau..isk2
Tapi gambar handphone ni nice laa. Thinking nak beli handphone..Later, later laah!
Any suggestion of handphone with nice picca camera?
-nak beli dslr susah nak bawak ke mana2 laa, (padahal terasa mahal sgt, sayang duit ;p )-huhu

5 comments:

  1. heknen kau. takyah tunggu keje pon mmg tido awal.
    wahaha.

    p/s: buape sayang duit bukan leh bawak kubur pon. hah cepat bli henpon aku sajes bli ifon pastu jangan lupa buat status kat fesbuk untuk blagak ngan suma orang. hahahaha.

    ReplyDelete
  2. romet!

    giler kau ifon mahal la giler apa aku da giler mahu spend mahal gler!

    baiklah, memandangkan i tade plan nak kumpul duit kawen macam u, i akan pertimbangkan smpai masak2. ;P

    ReplyDelete
  3. sekali sekala kin..ke ko nk kumpul nk beli kete.byr downpayment byk2?

    ReplyDelete
  4. setuju dgn dslr susah nk bwk ke mana..
    leceh.hehe
    (padahal tak duit gak.)

    ReplyDelete
  5. yong,
    simpan tuk masa depan! hahaha

    miss lala,
    besar kan? tapi smart kan? tp mahal kan? tapi mau kan? aih

    ReplyDelete