Monday, January 19, 2009

ak cop dulu mamat ni ok~ hahaha

kapan tika waktu ini jika ak di rumah, pasti ak sedang nonton sinetron indonesia ketabahanku di astro..

ak minat citer indon? wahaha..

nggak pernah sama skali.. bagi ak crite indon ini mmg sgt drama dan tidak logika..

ak x bleh terima kalu...

kalu ada org jahat, *tink.. pari2 akan muncul dgn berkata iya sayang, jgn susah hati..akan bisa ku tolong

tapi ak bleh terima kalu..

doremon..tolongla saya doremon...saya nak balas dendam pada giant!

wahaha....

maaf ye..hee..kesah x logik doremon je yg sy bleh terima.. ;p

tp citer indon kali ini lain..tajuk die ketabahanku..

ak start tgk masa kat s.alam dulu dgn mak ngah ak...

x ade pari2 ok~

cerita islamik..sgt islamik..character juga sgt islamik...

kesah perempuan yg sgt patuh dgn perintah ayah yg menyuruhnya berkawen dgn hero ni walaupun die sudah punye pacar..malam kawen tu baru die tahu suaminya sakit sawan, dan rupe2nye ayahnya kahwenkan die sbb nk bayar hutang...mmg drama dan byk lagi..tp bestla citer die, x mengarut sgt..

dan yg plg important skali tentula hero die hensem..wahaha..


ak cop dulu mamat ni ok~ hahaha


dan ak sgt terkesan dgn lagunye..hoho


KeTiKa SeMuA’a HaRuS BeRaKhiR….

Ketika semua’a harus berakhir….
ketika pelukku tak lagi berarti
kau memilih tuk akhiri kisah ini
kau hempaskan aku tak berdaya

telah kuberikan yang mampu kuberi
namun tak jua puaskan hatimu
kau memilih tuk akhiri kisah ini
kau hempaskan aku tak berdaya

aku takkan pernah jadi sempurna
seperti yang kau pinta
aku takkna bisa meski tlah ku coba

1 comment: